Sabtu, 18 Mac 2017

FLASH CARD SUKUKATA

Anak saya yang berumur empat tahun masih belum boleh membaca. Berbeza dengan abangnya yang boleh membaca seawal umur 4 tahun.
Nak salahkan siapa???? Saya salahkan kuota internet UNIFI unlimited yang dipasang di rumah menyebabkan anak dok tengok youtube je hehehe... :-D
Salah ayah dia la sebab tak ajar anak... Jadi sempena cuti sekolah 1 minggu ni saya pun menggoogle la flash card untuk di print dan laminate untuk kegunaan anak saya ni.... tak nak la dia tertinggal berbanding abangnya.
Seharian menggongle, agak susah juga nak jumpa flash card yang menarik (Mungkin juga tukang google ni demand tinggi sangat kot)
Akhirnya pencarian berhasil pada jam 3.45am (memang biasa macam ni bila cuti sekolah hehehe.... Bukan tidur lewat tapi bangun awal).
Disini saya kongsikan beberapa slide yang saya rasa memang BEST dan ada UMPH untuk di print sebagai flash card.


1. PETUA ASAS MEMBACA OLEH elishasofiya (PDF 54 muka surat)


2. BBM PRASEKOLAH OLEH mazmab (9 slide)


3. BUKU LATIHAN ABC OLEH NoorliaAbdulKadir (16 slides)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan